Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Γιούγκερμαν


Ο Γιούγκερμαν του Μ. Καραγάτση υπήρξε ένα από τα βιβλία που με σημάδεψαν. Το διάβασα στη νεαρή ηλικία των 14 και η αλήθεια είναι ότι πλέον δε θυμάμαι και πολλά από το βιβλίο. Θυμάμαι όμως την αίσθηση που μου είχε αφήσει.
Υπήρξα μεγάλο "φυτό" κατά τα μαθητικά μου χρόνια, αλλά εξαιτίας (ή αν θέλετε χάρη σε ) αυτού του βιβλίου, αγνοούσα επιδεικτικά τις παραδόσεις των καθηγητών μου διαβάζοντάς το ακόμα και την ώρα της παράδοσης. Σε πρώτη ευκαιρία θέλω να το ξαναδιαβάσω.
Σήμερα αποφάσισα να μη βγω και η αδερφή μου με ενημέρωσε ότι στο κανάλι με τη χειρότερη αισθητική της ελληνικής τηλεόρασης - θα καταλάβατε ποιο εννοώ! - προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο της σειράς "Γιούγκερμαν". Τον τελευταίο καιρό είναι αλήθεια αρνούμαι πεισματικά να παρακολουθήσω προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης - ειδικά ελληνικές σειρές -, αλλά χάρη του παρελθόντος το είδα και δε ζημιώθηκα καθόλου.
Σε πρώτη ευκαιρία θέλω να το ξαναδιαβάσω πάντως!
Υ.Γ.: Το βιβλίο που έχω εγώ έχει διαφορετικό και πιο ατμοσφαιρικό εξώφυλλο από το άνωθεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: