Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

Αμερικάνικες σειρές


Ναι, το παραδέχομαι! Ανήκω πλέον στους καμένους εκείνους, που είναι εθισμένοι στις αμερικάνικες σειρές.
Ο εθισμός μου ξεκίνησε με το Csi Las Vegas: Μια μέρα κλασικής φοιτητικής ζωής και ενώ ήθελα να σκοτώσω το χρόνο μου, παίρνω από το βίντεο κλάμπ τα πρώτα επεισόδεια..Αυτό ήταν, άρχισα να κολλάω επικίνδυνα! Ήρθε λοιπόν μια μέρα η στιγμή που τα είχα δει όλα κι έπρεπε να βρω άλλο υποκατάστατο, αφού ήμουν ήδη εξαρτημένη.
Κι έτσι άρχισα να βλέπω Lost. Από τότε δεν μπορώ με τίποτα να παρακολουθήσω ελληνικές εκπομπές. Τις θεωρούσα πιο παρακμιακές από ποτέ! Ο τρόπος που οι δημιουργοί της σειράς δίνουν σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια, η υπόθεση, η προσεγμένη δουλειά, το μυστήριο με καθήλωναν όλο και περισσότερο. Φυσικά τότε ανακάλυψα(?!) ότι μπορώ να κατεβάζω τα επεισόδια, ώστε να μην περιμένω πότε θα βγουν στα ράφια του βίντεοκλαμπ.
Μετά ήρθαν τα Heroes, Prison Break,
Alias.
Σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλες, εκκρεμούν το 24, το Sopranos, το Six Feet Under... Στόχος μου είναι να κρατήσω ένα μέτρο βέβαια, να μη φτάσω στο σημείο να λέω "δε θα κάνω κάτι, γιατί εχω να δω την τάδε σειρά" - με εξαίρεση το Lost εννοείται! :-) Σίγουρα είναι ένα trend της εποχής, αλλά κάποια trends τελικά αξίζουν τον κόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: