Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

Γάτες vs Σκύλων!!


Αυτό το πλασματάκι στη φωτό είναι η μεγάλη αγάπη της ζωής μου! Όσοι από εσάς ζείτε με γατάκια με καταλαβαίνετε!
Κοιμάται ήσυχη κάθε βράδυ στα πόδια μου, ώστε και να νιώθει κοντά μου, αλλά και να μην παραβιάζει το χώρο μου ανεβαίνοντας πιο ψηλά. Μου είναι αφοσιωμένη, αλλά όχι με την ηλίθια, άνευ όρων αφοσίωση του σκύλου!
Αυτό γουστάρω στις γάτες, σου δείχνουν την αγάπη τους χωρίς να χάνουν την αξιοπρέπειά τους, χωρίς να γίνονται το δουλάκι σου. Είναι παράλογο το πώς οι άνθρωποι που έχουν σκύλους φουσκώνουν από υπερηφάνεια όταν ο σκύλος τους υπακούει στις διαταγές τους! Νιώθουν σημαντικοί, γιατί κάπου περνάν οι διαταγές τους. Και το λέω εγώ, πρώην ιδιοκτήτρια σκύλου (δυστυχώς μας άφησε έπειτα από 12 χρόνια συντροφιάς), που νευρίαζα επειδή το σκυλάκι μου δεν έκανε πάντα αυτό που ζητούσα.
Αυτό δε σημαίνει πως οι γάτες δεν υπακούν τους "ιδιοκτήτες" τους, απλά επιλέγουν να μην υπακούσουν σε ό, τι είναι για αυτές, αλλά και αντικειμενικά, παράλογο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τα σκυλακια ειναι καλυτερα..
:p

filmlover είπε...

Btw, σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων.